Penjara Hati Miss Yana

♥FYI : Tintaku♥

get this widget here

Sunday, September 5, 2010

Mujahadah Chenta

************************************************

Ya Allah
 jika aku jatuh cinta,
cintakanlah aku pada seseorang yg
melabuhkan cintanya padaMu,
agar bertambah kekuatanku untuk
menyintaiMu . .

Ya Muhaimin
jika aku jatuh hati,
izinkanlah aku menyentuhhati seseorang 
yg hatinya tertaut padaMu,
agar tidak terjatuh aku
dalam jurang cinta nafsu. .

Ya Rabbana
jika aku jatuh hati,
jagalah hatiku padanya
agar tidak berpaling daripada
hatiMu . .

Ya Rabbul Izzati
jika aku rindu,
rindukanlah aku pada seseorang
yg merindui 
syahid di jalan Mu  . .

Ya Allah
jika aku menikmati cinta kekasihmu,
janganlah kenikmatan itu
melebihi kenikmatan indahnya
bermunajat di 
sepertiga malam terakhirMu . .

Ya Allah
jika aku jatuh hati pada kekasihMu,
jangan biarkan ku 
terlatih & terjatuh
dalam perjalanan panjang
menyeru manusia
kepadaMu . .

Ya Allah
jika Kau halalkan aku
merindui kekasihMu,
jangan biarkan aku
melampaui batas sehingga melupakan aku
pada cinta hakiki & rindu abadi
hanya kepadaMu . .

amiinn .. 



*************************************************