Penjara Hati Miss Yana

♥FYI : Tintaku♥

get this widget here

Saturday, October 30, 2010

Ceritaku

_____________________________________________________________________

aku
terasa kerdil diri ini
diperlakukan sedemikian rupa
khabarkanlah kekhilafan diri
agar tak terkapai2 menongkah arus fana
agar dapatku muhasabah diri

terkilan ku rasakan
kenangan yg mengamit dada
tiada lagi gurau senda
diri dicampak beitu saja

kamu
dimanakah dirimu yg dulu?
yg penuh dengan ilmu
yg membuat orang cemburu
akan dirimu
dimanakah kasihmu itu?
yg setia menemaniku

adakah aku yg bersalah di sini?
sehingga hubungan kita berakhir
 sebegini

kita
rasa baru semalam kita bersama
kenapa tidak kita 
menghargai saat2 bersama

aku
baru sekarang
aku rasai sebuah pertemuan
maafkan
kerna tidak mampu
menjadi seorang yg baik
aku hanyut dalam 
duniaku sendiri
sehingga lupa
akan kehadiran
mu....



________________________________________________________________________