Penjara Hati Miss Yana

♥FYI : Tintaku♥

get this widget here

Friday, January 20, 2012

MENGULIT KENANGAN



assalamualaikummussalam..

tetiba hari ini.. saya terasa rindu akan detik-detik dua tahun lepas..
sudah lama saya tak ada new post..
sebab??
saya tnggal di asrama..
itulah kali pertama saya melalui pelbagai onak duri
sebagai pelajar berasrama penuhh..
sudah beberapa hari tidak bertemu rakan-2 seperjuangan ..
sudah tentu rindu terhadap mereka menggamit diri..
tidak saya sangka ..
saya tidak kesorangan dalam menanggung rindu itu..
hahahaha...
malah mereka juga merindui dri saya..
perasan??
perlukah saya mempunyai sifat itu jika ianya benar..
bukan rekaan ye..
bukti??
baru-2 ini..
saya menerima 1 pesanan message ringkas
 dr salah seorang teman rapat saya..
apa kandungannya??
 -sudi-2 la membaca di bawah ini-

Tinggi2 gunung kinabalu..
tinggi lagi sayang kamu..
Biru2 muncung kinabalu..
bila jauh hati saya riindu..

saat membacanya.. saya terfikir..
dia ni sehad ke tak? buang tabiat ke??
dalam aty..
'waa.. terharunya..'

 'ingat aq sorang ja rasa rindu..'
dalam masa yang sma lak..
malu lak.. yela.. jiwang la pulak dye nehh.. xD


lepas itu,,
kami berbalas la sms ..
sudah lama tidak sms( act.. slalu gak)
 tak sempat utk saya...
membalas puisi utknya..
dengan alasan itulah saya menaip hari ini...
walaupun saya tidak pasti yang dia akan..
melihat n3 ini..
inikan pula membacanya..

puisi utkmu sahabat-2 saya sekalian..

Ada udang di atas batu
ada batu di dalam perahu
jangan engkau berkata begitu
aku juga rindu padamu..
biar kamu jauh dimata.. 

tapi jangan jauh dihati ya..xD






dengan ini..
saya sertakan sebuah foto sebagai penganti gambar sebenar..
salah sebuah aktiviti yang tak dpt saya lupakan..
saat bersamamu kalian..
ingatkah lagii??
di  Teratak Afrina